Select Page

393232_1724361126230_1541891162_n

Ma olen viimaste aastate jooksul kohanud palju inimesi Eestis, kellede unistuseks on minna Hawaiile ja ujuda delfiinidega. Enamus nendest ei jõua sinna kunagi, sest nad ei liiguta selleks, et seda unistust teoks teha mitte lillegi. Aga need kes liigutavad, need saavad kogemuse, milleks nad on valmis. Ja täpselt nii suureks kui nad on valmis.

Väga paljud, kes on minuga ühendust võtnud ja seikluse kohta uurinud, ei tea, et Hawaii saarestikus on palju erinevaid saari ning lisaks, et delfiinijumine ei käi nii, et hoiad delfiinil uimedest kinni ja lohised järgi. Kui sa ujud metsikute delfiinidega, siis on sellel oma delfiinietikett ja metsikuid delfiine ei ole kunagi soovitatav ise puudutada.

Praegu on veel delfiinirannad Hawaii avalikule ligipääasule veel avatud (ehk saad ujuda rannast delfiinidega ujuma), aga kuna enamus turistidel pole mingit teavet delfiinietiketi kohta ja nad hakkavad koheselt delfiine taga ajama (ehk siis soovivad uimest kinni saada), siis tehakse praegu samme, et need delfiinirannad kinni panna, mis tähendaks, et kogu delfiniide ujumise võimalus läheks vaid kommertsiaalsete laevade peale. Laeva eest delfiin ära ujuda ei jaksa, küll aga inimese eest, kes vees ujub. Siin aga teile väike katkend minu päevikust, ühest tavalisest delfiinihommikust Hawaiil, Big Islandil. Vaata ka videosid, mis lisatud teksti. Head ujumist läbi sõnade ja videode!

***

13 detsember – touched by the dolphin (delfiini poolt puudutatud)

Hommikul oli meil äratus kell 5.30, sest olime ju tagasi Kona poolel ja peale eelmist nädalat kui ärkasime kell 7-8, oli see juba suur vahe. Naabrid ülevalt naersid, et kuulsid, et tulime hilja ja nad ise ärkasid meie autoukse prõmmi peale, et on need eesti naised ikka powerful ironwomen. Tulevad hilja ja lähevad vara.

Vara tõusmisest oli kasu ka. Punas üteldi, et mõtled milline motivatsioon hommikul end voodist välja saada, selle asemel, et läheks tööle, lähed delfiinidega ujuma. Nii kui olime esimesse randa parkinud, tuli Andy ja ütles, et delfiinid just tulid randa. Perfect divine timing! Panime kohe kõik valmis ja ujusime sisse. Meie vabasukeldumisõpetaja ütles, et ta ei hakka üldse enam kuufaase vaatama, sest delfiinide käimise siinsetes randades võib panna paika kella järgi vaadates meie liikumist. Kuna viimastel päevadel polnud delfiine eriti näha ja nii kui meie tuleme, on nad olemas. Ja täna veel kahes rannas. Me veel ühte delfiiniranda ei läinud, võibolla olid seal ka.

DCIM100GOPROMuidu oli siin väga suur torm olnud neljapäeval ja reedel, nii et keegi ei olnud väljas eriti. Suur tuul ja ookean oli väga pöörane olnud. Kuna me siin ilmaga tegelesime, siis arvatavasti me unustasime lihtsalt mainida, et kogu saarel on torm olematu, sest see läks igastahes Hilo poolt ära ja tuli Kona poole.

Alguses olime täiesti üksinda, st et mina ja teised ja Andy. Kell oli mingi 7.15, üleval mäe otsas oli mingi 67 Fahrenheiti, mis on üsna jahe ja külm. See oli päris harjumatu minna vette, aga huvitav oli, et vesi oli palju külmem. Andy ütles, et külm tuleb ka Mauna Kea pealt kui seal on lumi.

dolphinsDelfiinigrupp oli väga häälekas seekord ja oli mingi täiesti uus grupp, keda meie polnud varem näinud. Seal oli ka üks albiino delfiin. Loodan, et ka albiino delfiini nägemine on sama õnnetoov kui seda on näiteks albiino põhjapõdra nägemine. Seda viimast kohtasime oma norra reisi ajal, nii et peaks olema topeltõnn.

Täna tulid delfiinid lausa nagu vastu meile ja olid väga lähedust otsivad. Ütlesin siis ühele delfiinile, et ma luban sul ennast puudutada. Ta tuli mulle hästi lähedale ja nii lähedale, et minu ja tema kehade vahe oli vaid mõni cm.

Mul pidi hing kinni jääma, sest sõnum mis temalt tuli samaaegselt oli: näed ka nii saab puudutada! Ma sain muidugi sellest kohe aru. Ma tõesti iga hetk kui nad usaldasid mind ja tulid mulle väga väga lähedale tänasin neid, et nad õnnistasid mind oma olemisega täielikult. Seepeale nad tulid veel kogu grupiga lähedale ja mulle tundus küll et nad kohe tegutsesid millegagi minus.

dolphindanceIse hakkasin saama erinevaid sõnu pähe nagu DIVINE LOVE ja LET GO. Osad delfiinid ujusid meiega väga intensiivselt ja olid kogu aeg lähedal. Mingi poole tunni pärast tuli mingi 10 – 15 inimest vette ja siis delfiinid muutusid kohe väga distantsi hoidvaks. Mul on täiesti tunne, et delfiinid tõesti nagu laevad meid kui ujume seal ja nagu tunnevad ära need kes on eelnevalt laetud ning, et nendega on turvaline.

Ma muidugi oleks võinud mitmeid kordi delfiine ka ise puudutada kui ma oleksin tahtnud, aga ma tean, et seda lihtsalt ei tehta metsikute delfiinidega.

Ja täna sain kogemuse milline on delfiinipuudutus. Kuna ma olin natuke jahe hommikust, siis ma väga kaua ei suutnud olla, aga kui väga külm hakkas, siis küsisin, et kas saaksin kuidagi sooja delfiinide käest ja nad vastasid, et pane endale soe mull ümber. Nii kui ma tegin seda tundus kõik vesi väga soe.

veesEile saime ka teada, et meie uus sõber Aelbert kes siin on hoolitsenud Havai aedade eest, jäi väga haigeks ja viidi haiglasse nädalavahetusel. Delfiinidega ujudes palusime siis talle healingut. Samuti palusin veel mõnele inimesele Eestis, kes ma tean seda vajaksid kui see nende kõrgemat eesmärki teenib. Mingi hetk tundsin, et lähen välja ja tulin välja, pesin end ära ja siis panin valmis, et minna soojendama ühte teise delfiiniranda.

Uues rannas oli lahe ja soe ja seal oli terve hunnik noori, kuskilt ka Ida Euroopast. Kui olime saanud päevitusriided selga ja mõned fotod ka teinud, siis vaatasime ja delfiinid olid randa tulnud. Praktiliselt mega lähedal.Kuna nad ikka väga lähedal tiirlesid, otsustasime sisse minna, sest see oli nii kutsuv. Vahe on aga see, et me ei tormanud vette pea ees, vaid tõeliselt rahulikus tempos ja korjasime veel lehti ka.

Kui jõudsime vette siis ka palju inimesi ei olnud ja delfiinid olid väga mängulised omavahel. Ning kaks delfiini armatsesid omavahel. Üks oli selja peal ja teine oli kõhuga vastas. See toimus vaid mõne hetke otse minu silmade all ja seejärel kui see armastus oli jagatud, vahetati partnereid. Üks oli sama, teine vahetus. Nagu kaks sammu sissepoole tantsus. Ja seal käis kohati armatsemine erinevates paarides eri kohtades.

Mõtlesin, et mõtled milline avatus on delfiinidel, meie tuleme neile praktiliselt magamistuppa külla, sest nad tulevad ju hommikul lahte magama ja puhkama ning nad teevad kõike nii nagu nad teevad ja jagavad seda täiesti avatult. Sain ka aru miks mul tulid sõnad DIVINE LOVE eelmise ujumise ajal. Mul tuli mõte ka jumalikust armastusest mida olen kogenud laine rituaalide ajal tantras, ning see nagu purskus mu südamest välja.

Vaata siit minu videot sarnasest ujumisest hiljem.

Delfiinidele teatavasti läheb südame energia väga peale. Olin sellest kogemusest kohati täiesti blown away. Siis mingi hetk olid delfiinid mind vedanud täiesti omaette kuskile nurka ja tiirlesid seal ülesse aja alla ning ma tundsin et nad jälle midagi seal laadisid mulle peale või sisse. Igastahes mingi hetk tuli täielik küllastumus ja teadmine, et tänaseks on küll.

Ujusin välja ja natuke lamasime ja seedisime ning seadsime peagi end valmis lahkumiseks.

****

Siin veel üks delfiinivideo Hawaiilt tugevamate häältega.

See, mida ja kas ning kuidas on minus muutunud tänu delfiinidele, seda sõnadesse ei pane. Nii nagu ei pane sõnadesse kohtumist Pele ja laavaga või vihmametsaga. Seda peab lihtsalt ise kogema!

picasadiveplainalohaTahad unistuse Hawaiist ja Delfiinidest teoks teha? Siin on sinu võimalus! Vaata rohkem infot siit: Hawaiile seiklema!

Loe ka Tiina ümbersündi merineitsiks ja kuidas ta sai üle oma hirmust vee, sügavuse ees! Artikkel Tiinast asub siin: Julgus – armastusafäär tundmatusega!

Jaga oma mõtteid ja kogemusi Hawaii ja delfiinidega! Küsimus, kas unistad ka ühineda seikluskoolitustega Hawaiil?

Ole kursis meie tegemistega ja uudistega!

Liitu meie e-mail listiga, et hoida ennast kursis meie tegemistega ja uudistega!

Olete edukalt liitunud meie e-mail listiga!