Select Page

0000 LA last drive bridgeSelle nädala võtmed on peamiselt kokku pandud mu tähelepanekutest NYCist, kuid ka mõningad väiksed jäägid LAst. Need on väiksed ja lihtsad võtmed, mis võivad avada mitte ainult uksi, vaid lausa väravaid, uusi maailmu ja universumeid, kuid ainult siis kui neid praktikasse panna. Vedelev tööriistakast ei too kasu. Tuleb ikka härjal sarvist haarata!

Universumi ümberkorraldused

Sisenesin NYCi lennukisse. Tuli välja, et minu koha peal istus keegi juba ees. Kuna ei tahtnud korraldada ebamugavat stseeni, läksin stujardessi juurde, et temalt paluda uurida milles probleem. Seejärel tuli ta tagasi ja ütles, et keegi lihtsalt võttis mu koha endale ja palus mul istuda 24 ritta.

0000 LA goodbyelambSattusin istuma kahle dzentelmeni vahele. Eelmises reas olid noored, seal minu reas, 25ndas. 25 on maa element ja mateeria ja 24 on vesi ja voolamine. Ju siis arvas universum, et mulle on vaja hoopiski voolavat meesenergiat. Istusin seal kahe mehe vahel, nagu vorst võileiva vahel. Tundsin ennast väga turvaliselt ja hoitud. Üks neist aitas isegi mu koti organiseerida teise kohta. See oli inglite linna viimane kingitus mulle.

Lisaks tekitas antud olukord väikse seikluse mu armsale lambale, kes jäi mu kotist maha istme taha kui ma liikusin oma uut kohta vaatama. Seal ta siis oligi täiesti üksinda, kuni lennuk oli õhku tõusnud ja sain talle järgi minna. Ju ta tahtis endale ise luua uut situatsiooni ja põnevust. On ikka lammas, ei passi ega midagi ja lihtsalt seikleb! Ja kui palju komplimente ta sai kui teda oma reisipadjana kaasas kandsin tervest lennujaamast läbi;)

000 NYC expogangKvaliteet üle kvantiteedi

Seekordne sõnum NYCilt mulle ongi nimelt see – kvaliteet on üle kvantiteedi. Hoolitsen pigem oma vanade sõprade ja ühenduste eest kui loon uusi. Valin teadlikult oma tegevuskava nii, et iga valik saaks sünnitada uut kvaliteeti ka tulevikuks. Lähtun kergusest ja energeetikast, mis avardab ja vabastab.

Läbi selle filtri on väga kerge teha oma valikuid. Kuldenergia on praegu siin kuidagi tugev, kuna aitab teha õigeid valikuid ja mitte libastuda. NYC on selline koht, kus on nii palju valikuid, et keegi ei heitu kui mingi inimesega kokku ei saa, või kui mingi võimalus käest lipsab, sest kohe 5 minuti pärast on võimalus endale uus krabada. NYCi on vaja sügavust ning las minu merineitsi olevus ollagi selleks sõnumiks siin. On väga huvitav olnud jälgida, kuidas paljudele, kellega olen siin rääkinud ei mahu pähe, et sedamoodi nagu ma elan on võimalik elada ja mitte ainult ära elada, vaid nautlevalt elada. Üks naine Iisraelist küsiski, et kus mu aadress on kus mu kodu on. Pidin talle vastama, et seal kus kohver maas ja seal kus süda laulab. Ta sai mõistusega sellest aru, aga ise kindlasti ei julge veel seda valida.

000 NYC silksJulguse võti

Mida aeg edasi, seda enam saan aru ja mõistan kuidas julgus avab uues kuldajastus mitte ainult uksi, vaid ka südameid. Julgus, mis tuleb südamest võib anda meile mitte ainult kuldseid võimalusi, vaid lausa uue elu igal tasandil. Meie tööks on siis julgus sisse lülitada.

Oli tore tänasel Wellness Expol kohata ka teist noort naist minu vanuses, kes on nüüd korporatiivsest tööst välja astunud ja töötab 100% hüpnoosi ja regressiooni ja inimestele seansside tegemisega. Enamus sellest ka online, nii et võib ka liikuda sinna kuhu soovib. Ta säras täielikult ja oli omas elemendis.

Julgus olla mina ise on üks asi mis NYCis on väga palju võimsam kui mujal maailmas. Olgu selleks siis riietumisstiil või midagi mida valid luua või kuidas valid luua, pole vahet.

Kodune ülesanne

Kaardista oma julgus ja vaata kus sinu julgus peidus on ja kas mis sinu elus muutub kui sa valid näiteks kasvõi 1 nädal iga päev rohkem julgust oma ellu ja teadlikumat loomist julgusest lähtuvalt.

000 NYC Crystal parkKäitu kuningannana

Otsustasin esimest korda oma elus Eestisse  tagasi tulles ööbida esimesel ööl nelja tärni hotellis. Et aktiveerida ja kinnitada oma kuningannalikku olemist. See oli üks sõnum universumile, et mul on sellega tõsi taga. Osalt ka läbi selle tulid imeväel võimalused heaks uueks elukohaks Eestis olemise ajal nii nagu ka auto rendiks. Lisandus üks väike lisa sünkroonsus, mis kinnitas mulle, et olen õigel teel. Kui me valime küllusest ja julgusest lähtuvalt, siis loome ka kõike seda. Kui puudusest, siis loome ka puudust. Väikesed asjad võivad kanda endas suuri sõnumeid.

000 NYC housemessageNYCi tulles otsustasin võtta takso Airtraini asemel JFKst Brooklyni. Ma olin seda väärt. Magamata öö lennukis ja raske pagas olid piisavad põhjused enda eest hoolitseda selle luksusega. Taksojuhiks sattus väga imeline noor kohalik, kelle unistuseks on saada New Yorki linnapeaks. Ta just lõpetas kolledzi ja valmistas ennast ette uuteks seiklusteks läänekaldal. Väga huvitav oli kuulda tema töövõimalusest seal, kus saab alguses proovida erinevaid võimalusi ja seejärel valida endale vajalikud ja võimalikud sobivad töö katsumused. Ta oli täielik tulehark roolis. Rääkis oma vabatahtlikest projektidest ja ideedest NYCiga seoses. Seda oli nii vahva ja värskendav kuulda. Vapustavad noored! NYCi pulseeriv pulss tuksus läbi tema nii sügavalt. Tundsin end kui kuninganna Brooklynis hommikul kell 8 kui ta mu kotid taksost välja sai ja mu kodulehe aadressi ülesse kirjutas. Kummaline oli ka see, et olime õppinud mõlemad ühe õpetaja juures Kaplinna ülikoolis. See on uue ajastu noor, keda ei peata miski ja kes hoolib ka sotsiaalsest heaolust. Nii värskendav sissejuhatus minu NYCi seiklusele.

000 NYC brooklyn gardenPeale mõnusat vestlemist Katrin Haiba koduaias, kus voolava oja ja rohelise dzungli varjus ei saagi aru, et tegu on Brooklyniga sain võtta aja maha ning teha mitmetunnise uinaku, et oma unevaru taastada. Tundsin ennast hoitud ja armastatuna ning toetanua. Nii armas.

Hoolitse enda eest  nr 2

Kõigepealt oli huvitav vastu võtta mu vanade sõprade ja tuttavate kommentaare siin, et ma näen noorem välja ning nii särav ja olen kaalu kaotanud. Käisime siin kohalikus wellness expo sündmusel. Seal tehti mulle stressi testi. Mida ei olnud, oli stress. Kuhu siis stress kadus? Vist jäi Mehhikosse maha. Küsimustikus küsiti küsimusi, mis katsid teemad – keha, meel ja vaim. Kui ma kõik olin ära jaganud oli minu küsitleja sõnatu. Ma saan aru, et sa hoolitsed kõige eest endas, küsis ta? Jah seda küll.

000 NYC calmSoovitan igal lugejal ka endale see väike kaardistus teha: mida ja kuidas valid oma igapäevas, mis aitab sul enda eest hoolitseda?

Keha – vähemalt korra või kaks nädalas käin ujumas; vähemalt kaks korda nädalas on silks treening; kui võimalik kõnnin palju; kayak, paddle board või surf vastavalt võimalusele; matkamine jne. Hommikuti teen nüüd Isagenix kokteili, mis on toidu asendaja. Kui söön, söön vaid head tervislikku toitu. Ei alkoholi, ei kohvi, ei narkootikume. Nüüd olen ütelnud ei ka dramaatilistele inimestele. Magan piisavalt. Töötan ja puhkan tasakaalukalt.

0000 LA me poolsideVõimalusel hoolitsen selle eest, et mu intiimsed energiad on ka aktiivsed kogu aeg. Kuna ma elan oma füüsilise frustratsiooni välja on ka mu aju keemia muutunud. Olen tunduvalt rõõmsameelsem ja sihipärasem kui varem. Peamine võti on ikkagi enesekehtestamine ja piiride panemine. See aitab ära hoida probleemseid situatsioone ja koheselt asjadel sarvist haarata.

Meel – Igal hommikul teen meele programmeerimise meditatsiooni Silva Meetodi stiilis. See rahustab ja toob praegusesse hetke. Mul on erinevad meele treenimise tehnikad, nii et ma ei lase tal kontrollimatult kontrolli üle võtta. Tunnen, et olen kogu aeg oma meele juht.

0000 LA thaiVaim – Käin vähemalt korra nädalas Alanoni grupi kogunemistel. Seal kuulan teiste lugusid ja räägin oma tähelepanekuid. See maandab ja rahustab. Kuulan rahustavat muusikat. Loen vaimset kirjandust. Olen vaimsete inimestega koos.

Tee seda mis sulle meeldib

Mulle avanes võimalus töötada ühe imelise perega mitmeid tunde ja ka selle eest saada väärilist tasu. Tasu, mille sarnast pole ma saanud viimase 4 aasta jooksul. Töötasin Californias olles koha peal vaid 1,5 päeva, mille väärtuseks sai olema lennupiletid Mehhikost Eestisse.

0000 LA scoobieloveVõin vaid ette kujutada mis juhtuks kui ma leiaks õiged kohad ja kontaktid sealses piirkonnas. Kui palju abi saaksid inimesed ja kui palju saaks abi minu unistuste osakond, ning kui paljud neist saaksid reaalsuseks, et luua veelgi rohkem tasakaalu ja teadlikkust tervele sellele planeedile.

See kõik oli ainult võimalik, kuna ma olen kirjutanud aastaid blogi, siis see on tõmmanud mu teele huvitavaid inimesi, kes seda huviga jälgivad. Lisaks kohalik kontakt, kes pani minu info oma FB seinale, kust see info levis edasi, et olen LA piirkonnas. Sealt saidki kõik osad ühendatud. Uskumatult ilus.

000 NYC liliaKui me ikkagi paneme oma seemned mulda, ja neid kastame, siis tulevad sealt viljad. Üks päev kindlasti. See on loodusseadus.

Peale seda töötamist oli mu energia nii laes, et ma jõudsin koju kell 22 ja ei saanud magama jääda, kuna olin täiesti energeetiliselt purjus. Meelde tulid ajad kui ma transformeerisin inimesi ja töötasin keskmiselt 10 tundi ja rohkemgi ja kui palju energiat sellest taaskäivitus.

Uskumatult ilus on inimene, kes saab teha seda, mis talle meeldib, kasutada oma talente ja luua uut väärtust. Milline oleks maailm kui me kõik seda valiksime ja looksime?

000 NYC sunsetparkviewUniversumi toetus

Ma mainisin seda võtit mingid nädalad tagasi, aga toon selle veelkord ülesse. Kui ma hakkasin sellele tähelepanu panema kuidas ma olen toetatud ja hoitud ning selle eest ka rohkem tänulik olema, lõin ma seda oma ellu veelgi juurde.

Kogu selle võtme fookus on just sellel, et panna kogu tähelepanu sellele, mis on hästi ja mis toimib ning mis on olemas ning kuidas seda võimendada. Kui ma ka toetan ennast ise, nii nagu ka oma keha, meelt ja vaimu, siis toetab universum ning kõik minu ümber ka mind igal tasandil. Eile ütles üks mu sõber väga armsasti – kui sa ise oled allikas, siis saab kõik võimalikuks. Just nimelt!

crystalhollywoodOlen Crystal Ra Laksmi. Olles NYCis saan aru kui kosmopoliitne ma olen. Ma tunnen siin ennast väga kodus. Kui siin Manhattanil ringi seiklesin, ei tundnud ma ennast enam turistina, sest teadsin kus midagi asub ja kuidas tänavad omavahel seotud on. Manhattani pulss toitis mind, täitis mind ja aktiveeris mind väga tugeva meesenergiaga, struktuuri ja süsteemiga. Alkoholi polegi vaja. Inimeste näod, lood, tegemised toidavad lihtsalt peale vaadates. Tundsin end kui merineitsi suurlinna dzunglis, kes surfas erinevate tänavate vahel slaalomit ja nautis seda täiega.

Panen veelgi uus seemneid maha, et tulevikus vilju koguda. Võrgustik kasvab ja loob ennast.

000 NYC car uniqueIga hetkega ja mõttega ning valikuga loon oma uut tulevikku. Iga hetk on investeering tulevikku. Nii imeline on olla siin planeedil kui sa tead kuhu sa suundud ja mis on selle essents kui enam ei ole laev, mis lihtsalt triivib ulgumerel. Elu laevaga sõitmine kui su oma missioon on mootoriks, kütuseks ja õliks on kaunim kingitus mis võimalik siinsel planeedil.

Minu suurimaks südamesooviks oleks, et kõik inimesed saaksid ja valiksid elada oma unistuste elu nende tingimustel ja just nii nagu nemad valivad ning et raha ei oleks enam kellelegi piiravaks faktoriks oma unistusi teoks teha juba praegu, mitte ainult homme või kunagi… ühel heal päeval.

000 NYC octopuswallKui sa arvad minu soovitused ja isegi indivduaalne konsultatsioon pakuksid sulle huvi mu Eestis oleku ajal, võta minuga ühendust. Oleks väga vahva koos töötada ja uusi võimalusi luua! Saabun Eestisse juuli alguses peale 2. aastat äraolekut!

Kui see lugemine pakkus sulle inspiratsiooni, siis palun jäta oma email siia.

Minu suvekalendrist Eestist loe siit:

Esimese nädala jooksul 8ndast kuni 13nda juulini võtan ka vastu inimesi Tallinnas. Juba on esimesed kliendid ennast kirja pannud. Kui soovid olla esimeste hulgas, et saada tunda kvantum ümberhäälestust nii nagu ka Mehhiko kristall ja kuldenergiaid, siis vali siinsete teenuste alt, mis sulle sobiks. Kui sul on katsumusi anna teada ja vaatame, mis võimalik on. Alustada saad siis Külluse Taaskäivituse sündmusega ja sealt edasi on sinu teha kui palju küllust julged vastu võtta.

Suveretriidist Matsalus 24 – 26 juuli loe siit

Kui sooviksid mind Eestis suvesündmuste korraldamisega aidata, siis anna sellest mulle teadasiit!

Jaga minuga ka oma mõtteid tänasest blogist! Imelist kulgemist sulle!

Ole kursis meie tegemistega ja uudistega!

Liitu meie e-mail listiga, et hoida ennast kursis meie tegemistega ja uudistega!

Olete edukalt liitunud meie e-mail listiga!