Select Page

OLYMPUS DIGITAL CAMERASelle kuu võtmed sooviksin kokku lõimida oma seikluste kogemustega Californiast, vaadates samal ajal ka ettepoole ja uute võimaluste ruumi.

Selle kuu numbrid

1+ 1 + 2016= 2 + 9 = 11 = 2

Selle kuu numbritest jookseb väga tugevalt läbi number 1, mis on uues energias väga tugev meesenergia kandja ja maa elemendi kandja, kuna seda on koguni kaks korda kuu numbris, siis siin on mitu sügavamat teemat sellega seoses. Ma seletan need lahti läbi mõtiskluste ja ka näidete.

Kui need mõlemad kaks ühte on tugevalt oma platvormil paigas, siis saab neist kaks ehk ka üks teadvus. See aitab sisemisel mehel rohkem välimist juhtida. Siin ühinevad sel juhul keskmine mina ja osaliselt kõrgem mina.

Selle aasta peamine punane läbiv joon on olnud number 9 (2016), mis ongi ju eluülesande aktiveerimise aasta. See eelviimane kuu aastas aitab ka puhastada kõike seda, mis veel ei lase sul täielikult oma eluülesannet täita. Kuidas seda eluülesannet avastada, selle kohta saab lugeda väga paljudest minu eelnevatest postitustest pannes otsingusse sõna eluülesanne. Kõige lihtsam retsept – kui sa ei tea mis sulle teha või luua meeldib, nii et aeg ära kaob – uuri järele. Mine kursustele ja uutesse kohtadesse kus saad seda kõike ise avastada;) Lõpuks pane kokku kombineeritud pakett või kokteil, kus see kõik toetab ja teenib sind.

Esimene võti üleminekul eluülesande platvormile

Selleks on see, et paneksime kogu oma fookuse sellele, mis on hästi meie elus ja mis toimib, mitte sellele mis ei toimi.

Väga paljudel eestlastel on see komme, et fookus on kogu aeg sellel, mida pole ja mis ei toimi. Kuna oleme läbi elanud palju puuduse ajastu kogemusfaase, siis on see täiesti mõistetav, aga see ei toimi enam ja see tuleks täiesti ümber programmeerida.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMis on olnud väga huvitav siin reisides on see, et igas erinevas kohas on õhus tunda, kas seal elavad külluslikud inimesed või mitte. Ja seal kus on vaesus on huvitav see, et seal on tänavad mustad ja majad lagunenud. Seal ei hoolitseta asjade eest – ja nii nagu väljas nii ka sees – vaesus. Sama on ka kõige muuga elus.

Kui sul on vaesuse või puuduse muster või programm, siis vaata oma elu praegu üle. Kontrollida võiksid kas sa hoolitsed enda eest, oma kodu eest, oma auto eest, oma lähedaste eest. Kui mitte, ja midagi on katki või mitte toimiv, on selge see, et fookus on liiga palju sellel mida ei ole või keda ei ole ning samuti ei ole piisavalt tähelepanu kõigel sellel või ka inimestel, kes seda vajavad.

Kohtumine tundmatusega – süda ja intuitsioon taskus

Enne kui maa element ja meesenergia meis saavad ühineda, peame neid ka eraldi tundma õppima. Peame saama teada mis toimib ja mis mitte. Kus on nõrkused ja kus on tugevused.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAÜks selline hea võimalus on reisida ja seda pikemalt tehes. Eriti hea kui saad seda teha koos tõeliselt meesenergias oleva mehega – tõelise dzentelmeniga. See ei tähenda ainult, et ta ainult avab sulle uksi ja tassib kotte, vaid ka seda, et kui sul on raske hetk, on ta olemas emotsionaalse toega või kui sa hakkad ennast kaotama, siis tuletab ta sulle meelde kuidas ennast rohkem kehtestada või ohtlikus olukorras sööstab sind kaitsma. See on tõeline teadlik mehelikkus, kes on endas ühendanud nii mees kui ka naisenergiad.

Kui paljud on niimoodi üldse reisinud, et on kodust eemal olnud kas kuu aega või rohkemgi, lihtsalt oma kohver või seljakott kaasas?

Meid tuleb järjest ja järjest juurde, aga selle seikluse ajal sõites Redondo rannast Los Angelesest ülesse Mendocino rannikule ja tagasi kuni San Diegoni välja, sõitsime maha umbes 1200 miili ja me ei näinud väga palju selliseid seiklejaid nagu meie – kes oleksid võtnud aja maha terveks kuuks ajaks, et reisida.

memikehawaiifirstHawaiil on sageli nii, et kui sa vastad küsimusele kui kaua sa seal oled, et sa oled seal rohkem kui 2 nädalat, siis vaadatakse sulle otsa väga imestunult küsides – kuidas see võimalik on? Kas sa oled miljonär või rikas pensionär või narkodiiler?

Kuid on terve hulk inimesi, kes ei kuulu ühtegi neist kategooriatest, kes on leidnud oma võimalused kuidas luua oma elu enda tingimustel. Ma tunnen, et mina ja Michael oleme seda kogenud ja loonud ning jätkame täie hooga. Mina olen nii elanud täisajaga aastast 2011 ja tema aastast 2007.

Rohelise jalajälje järgijad vangutaksid selle peale pead, et oi oi oi kui palju sai selle reisiga loodust reostatud läbi kütuse ja muude kulutuste. Aga selle seikluse ajal kohtusime ja tutvusime kohapeal umbes saja inimesega, ja mitmeid sadu veel lisaks läbi sotsiaalmeedia – kelle kõikide elusid me puudutasime ja inspireerisime väga sügavalt. Olgu selleks taksojuht, kes meie loost sai inspiratsiooni või naine, kes tuli poodi ja kelle poeg 21-aastaselt suri. Kes meie soovitusi ja lugusid kuulasid pisarsilmil ja läksid ära uute inimestena.

Väga paljud neist kadestasid meie elustiili ja ütlesid sageli – ‘ühel päeval ma teen ka midagi sellist, aga praegu pean maksma oma makse, laenusid ja liisinguid ja ei saa seda teha.’

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVaatasin ka just filmi Santiago palverännakust Hispaanias. Huvitav seik oli filmis see, kus ühe koha perenaine vastas, et kui ta oli noor, oleks ta soovinud seda teha, aga siis polnud aega, oli nii palju tööd ja kiire. Nüüd hiljem, kui ta oleks soovinud seda teha, siis tervis ei lubanud seda ette võtta.

Kurb on tõdeda, et väga paljud pole ikkagi aru saanud, et selleks, et teha midagi sellist ei ole üldse palju vaja.

On vaja teha õigeid valikuid, mis aitab sul hakata elama oma elu iseenda tingimustel. Isegi kui sul on maksud, on võimalik tekitada süsteeme, mis neid kataksid ja seejärel ka sinu reisikulusid toetaksid. Vaja on leida oma valemid. Praegusel ajal on võimalusi mustmiljoneid.

Töötada workaway süsteemis. Või siis panna oma kodu airb&b süsteemi raha teenima, panna oma auto renti läbi autolevi jne, jne. Seal kus on tahtmine, seal on ka võimalused. Maailmas on väga paljusid kohtasid, kus on näiteks talvel palju odavam elada kui Eestis. Ja soojusest ma ei räägigi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMõtetega loomine

Alguse saab kõik sellest kuidas ja kas me oma maailmas mõtetega loome. Kui mulle üteldakse, et mis sul viga, sul pole väikseid lapsi või maja laenu vms, siis isegi kui mul see oleks, ma leiaks ikka omad võimalused järgneda oma unistustele juba pigem täna kui homme.

Lisaks on reisimisel ja reisimisel vahe. Meie puhul oli tegu ka teadliku raamatu tuuriga, kus tutvustasime Michaeli uut raamatut ‘Goals, Dreams and Adventure’ ( eesti keeles – ‘Eesmärgid, Unistused ja Seiklus’), mis koostöös minu kohalolu ja Wantra tutvustamisega tõi igasse kohta rohkem teadlikkust ning inspireeris inimesi elama rohkem oma unistust ja juba täna midagi selle jaoks ette võtma. Aga selleks, et see kõik manifesteerus, pidime tegema terve hulk teadlikke valikuid, et see teoks teha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAlates ajalistest piiridest, kuni lennukipiletite ja majutuste organiseerimiseni välja. Selle aja jooksul veetsime erinevate sõprade juures 14 päeva, sellega rikastades nende elusid ja hoides oma reisikuludelt kokku Aga kõik need valikud olid eelnevalt tehtud, nii et mõte aitas luua vastavat reaalsust. Me olime mõlemad Michaeliga imestunud kui tegime kokkuvõtet, et kui palju paremini kõik läks. Aga see ongi vahe – kui sa mõtled kõik läbi ja kulged koostöös sisemise juhatusega – siis kõik kulgebki kenasti ja isegi paremini.

Kui me järgneme oma unistustele ja teeme seda teadlikult, siis mis juhtub on see, et automaatselt me tõstame kogu selle planeedi energeetikat ja ka hakkame ennast realiseerima. Iga kord kui teeme midagi enda vastu või vastumeelset, siis me tegelikult reostame seda maailma, lisaks ka vananeme kiiremini.

california-trip-mapKurb on ka siin USAs näha, et väga paljud kesklassi inimesed töötavad aasta läbi (enamustel on vaid korra aastas puhkus ja seegi vaid 1 nädal!!!!) väga palju ja nii palju, et nende tervised kannatavad selle all. Ega Euroopas ja mujal on ka sama lugu, aga mulle tundub, et Euroopas inimesed on ikka kuidagi rohkem teadlikud oma valikutest ja just tervise suhtes ja enamus Euroopa riikides on ka kas töönädalad lühemad või puhkused pikemad kui vaid 1 nädal aastas.

Eks siin USAs on see tervislik eluviis ka ikka järjest aktiivsem ja populaarsem. Väga paljud töötavad nagu segased 50 aastat ja rohkem, mille ajal ei ole olnud aega teadlikult oma keha, vaimu ja meele eest hoolitseda, mis lõppeb sellega, et tuleb kasutada järgmised 20 – 30 aastat selleks, et oma tervis uuesti korda saada.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJa sellel hetkel kui sa lähed pensionile, siis oled juba nii läbi, et vaevu suudad füüsiliselt liikuda, rääkimata siis elu nautimisest, milleks olid ette valmistunud 70 aastat. Milline dilemma eks??? Kas selle nimel me siis kõik pingutamegi?

Uue ajastu energiad aga juhendavad meid kõike ümber kalkuleerima. Alustada nagu olen korduvalt ütelnud – kõigepealt sellega, et leia ülesse mis on sinu esmased talendid, oskused ja teadmised, ning neid kokku sünteesides loo oma uus reaalsus ja seda sinu tingimustel. Kui sa tunned, et sulle sobib töötada kellegi alluvuses siis olgu nii; kui sulle aga sobib olla iseenda boss, siis ka see olgu nii.

Selleks, et aga saaks hakata elama oma elu iseenda tingimustel tuleks eelkõige paika saada oma isiklik platvorm, millele aitab vundamendi panna tegelikult enesekehtestus. See on väga paljudel paigast ära, Eestis osalt seepärast, et me olime kollektiivse teadvusega kommunismi programmi mõju all ja paljudes heaolu riikides seepärast, et kui heaolu on liiga palju, siis võtab see pingutamise ja loominguse energia kõvasti maha. Seega osalt oli meie taust õnnistus, aga osalt needus. Nüüd on vaja igalühel sellest välja sõeluda parim kondenseeritus ja see enda jaoks tööle panna.

Ehk meesenergia üks osa on ka teadlik mõtlemine ja teine on enesekehtestus mis aitab selle platvormi paika saada.

Kui kõik asjad ei lähe nii nagu plaanitud …

siis muutuvad enamus inimesi väga rahutuks ja on väga nördinud, et nad ei saanud seda mida plaanisid või ootasid. Kuid kui nad nüüd hoopiski ennast ümber häälestaksid, et võibolla universumi arvates on olemas midagi veelgi paremat ja see mida ise plaanisime ei olnud piisavalt hea.

Toon kaks näidet.

Näide number üks.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMe pidime sõitma Scoobyga – Micaheli autoga oma uude hotelli, aga kuna auto vesi hakkas tilkuma ja lekkima, siis oli ohtlik pikemaid sõite teha, seega pidime ta viima kiiremas korras parandusse. See ajas meie originaalsed plaanid sassi ja tuli tellida Über. Sealt ta siis tuli – täiesti tutikas valge Lexus. Roolis oli Jose, kes rääkis meile oma loo kuidas ta nüüd on Überi sõitja täiskohaga. Enne seda oli ta müügimees 10 aastat. Ja tundis, et see pole enam elu, mida ta sooviks elada. Siis ta lisas veel, et talle meeldib palju alkoholi juua, aga kuna on roolis, siis see isegi on aidanud selle pahega ühele poole saada.

OLYMPUS DIGITAL CAMERALisaks jagasime Michaeliga talle oma elu ja seikluseid. Ta oli väga inspireeritud ja nõustus ka sellega, et paljud elavad lihtsalt sotsiaalsete normide järgi, järgimata oma unistust. Seega saime meie jagada oma lugu, oma visiitkaarte ja energiat temaga. Ta lubas osta ka Michaeli raamatu. Sedasi rikastusime kõik omamoodi. Ilma Scooby probleemita, ei oleks seda kohtumist toimunud. Ja kes teab, mis sellest võib edaspidi tulla. Koostöö või uued võimalused.

Näide number kaks.

Oli aasta 2014. Olin Mazatlanis. Minu elu varises kokku ja 24 tunni jooksul tulin tagasi Puerto Vallartasse. Otsisin kohta kus ööbida, kuid kõik kohad olid välja renditud ja lõpuks aitasid mind ühed sõbrad. Olin nende juures kuni ma sain oma uued tööd ja võimalused paika.

Selle aja jooksul juhtusid Michaeli elus ootamatud sündmused, nii et ta tuli ka samasse külasse ja otsis ka kohta kus ööbida. Selles kultuurikeskuses kus mina olin, oli üks tuba selleks ajaks ka juba rendile anda. Nii ta siis sinna ööbima tuligi. Paar päeva hiljem kohtusime Michaeliga ja hakkasime rääkima.

michaelwalkbeachMe ei oleks olnud samas kohas, kui me elu oleks toiminud ‘plaani kohaselt’. Me juhtusime sinna just seepärast, et olime mõlemad oma elus transiitsoonis ja samas ikkagi oma elu peremehed, ning valisime just selle koha oma vahepausiks.

Kui oleksime lihtsalt samas kohas kus kõik juhtus silmad peast nutnud ilma tegutsemata ja reisimiseta, ei oleks me kohtunud, kaks aastat juba praeguseks suhtes olnud ja viimased 3,5 nädalat koos Californias reisinud. Ma poleks Michaelit üsna tõenäoliselt mitte kunagi kohanud.

collagemichaelmeSeega mida ma selle looga ütelda tahan on see, et kui midagi ei lähe nii nagu plaanitud, võib universumil olla varuks isegi paremad kingitused ja õnnistused. Oluline on, et me ei hoiaks kinni mingist mineviku pildist, mida me soovisime ja kulgeksime kaasa vooluga, sest see võib tuua meile muinasjutu ja kui hästi läheb isegi meie kuninganna või kuninga.

Kodune ülesanne

Tee oma elus väike tagasivaade. Vaata kas ja kus oli su elus kogemusi, kus sa tegelikult said midagi või kedagi paremat oma ellu ja kõik ei läinud just täpselt nii nagu oli plaanitud? Kirjuta need ülesse. Võimalusel proovi leida vähemalt 10 erinevat juhtumit. Pane tähele järgmistel kordadel kui see sinuga juhtub, kas tegelikult läks kõik paremuse poole või mitte? Kui ei läinud siis need lood jäta välja, aga samas proovi selgitada miks ei läinud paremuse poole. Eks muidugi sõltub ka kus nurga pealt seda juhtumit vaadata.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOlen Crystal Ra Laksmi. Rändav elukunstnik ja nüüdseks jaganud oma merineitsi piiskasid seal kus maagia on avatud olnud. Oli väga rikastav olla kogu aeg ratastel selle viimase kuu jooksul, peale 3 kuud väga tihedat töötamist Eestis, kust ma Eestist välja ei reisinud, Eesti siseselt küll üsna palju. Minu olemus aga vajab liikumist ja läbi selle kogun ma inspiratsiooni, mida siis läbi seedida ja edasi jagada.

Ja mis on veelgi parem moodus oma tulevast partnerit igal tasandil tundma õppida kui kolida sisse tundmatusse koos temaga samal ajal ühinedes nii oma sisemise mehe kui ka sisemise maa elemendiga, nii et sisemise platvormi vundament täielikult kinnistub. Sellele saame ehitada mitte ainult uue pesa, vaid lausa uue aja impeeriumi. Soovin kõigile selliseid võimalusi, et seda siinses kehastuses kogeda! Kallistusi Californiast ja juba homme Hawaiil. Ja seda kaheks kuuks! Hurraa!!!

hawaii-november-call-framedhawaii-december-talksKui sa sooviksid minu seiklustest osa saada, siis novembris ja detsembris panen kokku ka vestluste seeria. Selle kohta loe minu lisatud kaartidelt lisa.

Lisaks on algamas ka uus Kiirtee Iseendasse Koolituse online programm ja loe viimast värsket pakkumist siit. Praegu on uus algus seatud 1. detsembrile, aga võtan veel liitujaid vastu kuni 1. jaanuarini 2017. Selle kohta loe ka siit ja lisatud kaardilt.

kis-kutse

Jooksvalt teen ma ka skype eraseansse igal pool maailmas kus olen. Võta ainult ühendust!

Ole kursis meie tegemistega ja uudistega!

Liitu meie e-mail listiga, et hoida ennast kursis meie tegemistega ja uudistega!

Olete edukalt liitunud meie e-mail listiga!